Известие

Collapse
No announcement yet.

Съскане като от спукани турбо пътища 147 jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съскане като от спукани турбо пътища 147 jtdm

    Здравейте, колеги!

    Днес на изкачване по един хълм, при вдигане на оборотите над 1900, чух онова неприятно съскане от спукан турбо маркуч. Миналата година смених дългия и се съмнявах да е той, но може и да е маркуч менте, от мот.бг. Беше около 100лв., смвни го Румен.
    Имам омасляване на 2 места - около прикачването на дългия маркуч, в горния му край и долу, под долния ляв ъгъл на акумулатора също има една дебела тръба, в която се включва един маркуч и там има омасляване. Вижда се на снимките.
    Проблемът е, че съм на Халкидики. Чудя се къде да отстраня проблема и някой "лекувал" ли е подобен проблем в Гърция, съответно колко му е струвало?
    Благодаря в аванс!

    windows screen capture


  • #2
    Омасляването не е страшно. Притегни скобите. Не разбрах открил ли си пробив.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Пробив не открих, при спряла кола и на 2500 оборота съскането не се чува, както преди, когато ми беше спукан маркуча. Сега се чува на около 1900 и само в движение.
      Тогава се чуваше и се видя къде хвърля масло и така го открих. Преди да тръгна на път обаче колата беше в сервиз за смяна на тампон на двигателя, заради вибрации при набиране на скорост. Уж трябваше да спрат, но в огледалото пак ги има. Но се чудя дали за смяна на този тампон не са развивали скоби по тези маркучи и после да не са завили всичко достатъчно стегнато.
      Сменяха и маншон на каре, който беше се спукал.

      Comment


      • #4
        Оказа се долния маркуч, този който е зад долната стена на бронята, между нея и кората под двигателя. Около 15мм цепнатина, видима отдолу.
        Тук искат 150 еврака за оригинална част и още 30 за труд плюс 5 за доставка на от Солун.
        Предложиха ми и скоба, но не се знае колко ще изкара. Нямам избор.

        Comment


        • #5

          Колега защо не се опиташ сам да си отстраниш проблема ,185 евро за един маркуч е луда работа
          Може да опиташ да си направиш снадка с метална водопроводна тръба по размер и с две скоби
          Там също има големи като баухаус
          Може да опиташ ,все пак е някакво времено решение на проблема ,поне докато си дойдеш в българия
          Алфа 147 jtd
          115 k.s.
          2002 год

          Comment


          • #6
            Между маркуч и турбо път разликата е огромна.

            Comment


            • #7
              Ами то дори само горният, както казва колегата, турбо път, ми струва 100лв. в България. Неоригинален, някакъв полски май беше. Част на Фиат си струва толкова. Ако му харесва на човек. При положение, че старият е изкарал 12 години, не ми се правеха мизерлъци, които не е ясно колко ще изкарат. И пак трябваше да броя евро за труд, за временни ремонти. И пак се губеше време за временни кръпки. Освен това беше тръгнало да гърми и от второ място, в неясен момент, в близкото бъдеще.
              Сам няма как да си слагам кръпки там, мястото е достъпно само на подемник или на канал. На почивка съм, нямам излишно време да ходя по магазините за тръби, които я станат, я не.
              Last edited by bikerider; d.m.y г., 01:40.

              Comment


              • #8
                От някои техен Лидъл си взимаш бандажна лента,обезмаслено и омотаваш стабилно.Ето ти временно решение или си караш така
                Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                Comment

                Working...
                X